Tobbes första äpplepaj

Först: äppEL eller äppLE?
Jag skriver äpple jag.
 
Igår så kom Tobbe och sa att han skulle baka äpplepaj av de äpplen vi hade kvar i skålen. Jag bara "okej" och inväntade på att han skulle säga att jag skulle hjälpa till. Men icke! Tobbe bakade sin allra första äpplepaj helt själv. Jag har inte ens bakat det någon gång. Även första gången han bakade något i detta kök också må jag tro ;) Han var så duktig så och äpplepajen blev riktigt god! Dock så fick jag det bevisat att äpplepaj är ingenting som min mage tål längre. AjAj hela natten lång :/ Men det var det värt för det var så gott!
 
Före ugn:
 
 
Efter ugn:
 
Ps. Nej Nej Tobbe ville inte alls att jag skulle skriva det här ;) Ds.


Mamma

Åh, vilken talang. Det ska bli gott med Tobbes äppelpaj nästa gång vi kommer!!

2014-03-16 / 16:28:24
Eva

Jag kommer snart 💕

2014-03-16 / 16:30:08
ida foto. ♛

åh så gott!!

2014-04-02 / 17:06:52
BLOGG: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0