Sammanfattning av helgen

Redan i torsdags så började jag känna mig lite småseg så där. Frös men svettades. Men dansmatematiken gick bra ändå, det var så kul så man glömde bort att man kändes sig lite krasslig. På kvällen så kom ju mamma och syster med tåget och vi hämtade de vid stationen. De blev riktigt kära i Stella när de fick se henne och Stella som är en riktig gosetjej gav de en massa pussar så de skulle känna sig riktigt välkomna ;) Resten av kvällen blev bara lugn, alla var vi trötta.
 
I fredags så klev jag upp i ottan. Spenderade dagen på min praktikplats. De flesta barnen kände igen mig. även de mindre barnen. Jag fick en bamsekram när jag kom och när jag skulle gå. Så himla mysigt! Dagen var riktigt kul och man fick så en massa tillfällen där barnen visar matematiska kunskaper. Men på eftermiddagen när jag kom hem så kände jag att den där sablans huvudvärken och varm/kall känslan kom smygandes igen. Sov i soffan ett tag. Mamma och syster underhöll sig själva hela dagen ute på Freeport och Frölunda Torg så jag kunde vila ut. Fredagskvällen blev lugn och tidig sänggång för på ....
 
.... lördagen så väntade Ullared, Gekås, på ett besök från oss! Jag shoppade loss ganska så ordentligt. Spräckte min budget med några hundralappar hehe... Men skyller på alla Stellas saker och att jag inte kunde bestämma mig för vilka kläder jag skulle ha. En ny väska ramla visst i min kundvagn också. ooops. Men ibland så måste man få unna sig. Vi var på Ullared hela dagen och jag körde fram och tillbaka också så att jag var helt slut på lördagskvällen är inte konstigt. Låg och halvsov till Melodifestivalen.
 
Igår så sov vi tills vi vaknade, vilket blev runt halv åtta ändå. En lugn frukost och förmiddag hemma. Sedan blev det lite snabba ärenden och lunchlagning och promenad med Stella där hon fick testa på att gå i spårlina och få en boll kastad till sig. Det tyckte hon var så kul! Vid tre tiden var det dags att skjutsa mamma och syster till tåget igen. Tack för en mysig helg   Men vi ses ju om mindre än två veckor igen!
 
Min nya väska för 149 kr på Ullared


Mamma

Tack själv för en härlig helg! Det var så roligt att äntligen få träffa Stella. Vilket litet charmtroll!! Vi lyckades komma på tåget med våra tunga väskor!!! Dom var lika tunga sa Tobbe och honom litar vi ju på!!!

2014-03-10 / 19:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0