Melodifestivalen 2014

Första gången någonsin som jag faktiskt tyckte att de låtar som var i topp 3 i gårdagens final var bra! Jag har lyssnat mycket på allihopa. Så för mig spelade ingen roll vilken som vann. Annars har det oftast alltid varit riktigt nervpirrande för då har en låt som jag avskytt alltid varit med och slåss om förstaplatsen. Så jag blev glad att Sanna Nielsen vann. Vilket jag även hade blivit om Alcazar eller Ace Wilder gjorde. Jag hoppas och tror att det kommer gå bra för Sanna i Eurovision. Visst, Ace Wilder fick mer poäng av den internationella juryn men det var väl bara elva länder? Lite skillnad sen i Eurovision då det kommer vara över 40 länder som röstar... Vi får se hur det går helt enkelt men det blir nog ingen flopp i alla fall. Kommer bli spännande!
 
Bildkälla



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0