Lördagkväll

Som fattig student är det inte ofta som man kan unna sig saker. Så därför blev jag riktigt glad när jag fann en tröja som jag fick 75 % rabatt på. På H&M dessutom så ni kan ju bara ana hur billigt det blev ;) Älskar rea (okej, det gör jag inte bara för att jag är en fattig student. Har alltid älskat rea men nu har jag en bra anledning till att bara kunna handla på rea ;P) Jag har börjat blivit kär i sådana här tröjor som man inte kan stänga. Har dessa tröjor något speciellt namn? Tyckte denna tröja var riktigt fin, kommer nog bli en favorit.
 
 
 
Ikväll händer det inget speciellt här hemma. Vi ska bara vara hemma. Kommer vara så ett bra tag framöver att vi inte kan göra så mycket saker. Vi måste få Stella att känna sig som hemma och finna lugn och ro. Men det går sakta med säkert framåt. Så i vårt hem blir det mello och filmtittande resten av kvällen. Jag håller även på att skriva på ett CV. Jajamensan på en lördag ;) Vart har den där partytjejen tagit vägen egentligen? :P Dags att börja ta tag i det här med extra och sommarjobb nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0