Det går bra nu

Efter en lång dag med massa pluggläsning och föreläsning så har jag fått spända axlar och huvudvärk. Men det spelar inte så stor roll just nu ändå. För jag ska på arbetsintervju på måndag! Woop Woop! Som vikarie inom barnomsorgen här i Västra Frölunda området. Hoppas på att jag får det för då blir det lite extra pengar nu under stuidetiden och på lov och sånt. Vilket kommer behövas! Fast det lät nästan som att jag hade fått det redan men vill inte ta ut all glädje riktigt än. Inte förrän jag har det på papper. Men hur bra är det inte att jag kommer småjobba lite med det som jag utbildar till mig. Snacka om bra med erfarenheter inför framtiden. Perfa! En sådan sten som har släppt från axlarna nu. Detta ska bli så kul! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0