2014.03.28 - Fredag

Nähepp. Det bidde inget jobb den här gången heller. Jag som var så pepp... Jaja, får hoppas på att nästa gång leder till jobb. Jag kan på tisdag efter vår föreläsning och kanske nästa fredag igen. Håller tummar och tår!
 
Så eftersom jag bara har fått hålla mig hemma hela dagen om de skulle ringa så passade jag på att göra lite nytta. Storstädade hela lägenheten, bar ner lite vinterkläder till källaren och upp med vårjackorna, la golvet på balkongen och tog upp balkongmöblerna. När jag var färdig med det så satt jag ute i solen en lång stund och pluggade lite kurslitteratur. Satt där i tröja, byxor och inga strumpor för det var så himla varmt och skönt! Annat var det igår, fy vad kallt det var då. Hoppas vårvärmen är här för att stanna nu, dels för att det är gött och dels för att jag nu har burit ner vinterkläderna till källaren. Vill inte behöva hämta upp de igen.
 
 
Jag ska snart börja med kvällsmaten, ska testa mig på att göra hasselbackspotatis. Till det blir det lövbiff, persiljesmör och sallad. Så jag ska laga en riktig gourmetmiddag till min karl idag. Efterrätt ska han få också, vaniljglass med mangobitar till, för det tycker jag att han är värd!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0