Matte & Husse

Om ca 2,5 vecka så kommer jag och Tobbe och bli Matte och Husse till en liten söt hundtjej på ca 1 år som vi har adopterat. Jag längtar så och vill bara ha den 13 februari NU! Vi är 98 % säker på hennes namn, och det kommer nog att bli Stella. Vi bestämmer det nog när vi väl får se henne i verkligheten och ser om hon ser ut som en Stella. Men just nu via bilderna så heter hon Stella :)
Vi har börjat lite smått med att inhandla lite saker och än så länge är hennes täcke (så att hon inte fryser när vi går ut och går), ett par filtar och hennes matskålar inhandlade och står på sin plats och bara väntar på henne. Imorgon ska vi ta en lite tur till djuraffären och titta på bl.a. en bädd och en hundbur.
Detta ska bli så kul, detta är något som vi längtat efter så länge och nu kan vi räkna ner dagarna tills vi har vår alldeles egna lilla vovve!
 
Vår lilla tjej ♥
Bildkälla


Storasyster

Hon är så söt!! Kul att Tobbe gillade Stella också, Julia blir glad om hon får heta det :)

2014-01-27 / 20:32:24
Eva

Så söt hon är😄jag fundera på att åka med och hämta henne om jag får

2014-01-28 / 16:28:06
Mamma

Åh, vad söt hon är! Hoppas veckorna går fort så att hon snart är här!!

2014-01-28 / 17:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0