Löften för år 2014

Nytt år innebär nya löften igen! Men denna gång så ska det gå igen!
Jag ska må bra både fysiskt och psykiskt. Det är mitt löfte att sträva till för iår och det innebär att jag ska försöka med att:
- Äta bättre, mer grönsaker och mer hemmalagat. Inga mer hel eller halvfabrikat. Jag ska även försöka att sluta så gott det går med mjölkprodukter och glutenprodukter. Hoppas att det är i det som mina magproblem den senaste tiden beror på. Jag får exprimentera lite och se vad magen mår bra av.
- Sen så spelar även träningen stor roll i att må bra, ska försöka komma iväg til gymmet eller till spåret 3 gånger i veckan, men blir det bara 2 gånger så är det också okej. Men inget dålig väder ska få hindra mig.
- Skratta. Superviktigt.
- Stressa mindre. Också superviktigt. Nästan viktigast för mig.


Mamma

Heja Kajsa!!

2014-01-06 / 21:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0