God fortsättning!

Oj, det var ett tag sen man var här inne... Men har haft jullov hemma i Örebro sen den 25e och har suttit vid en dator två gånger under den tiden och knappt haft någon täckning på telefonen den resterande tiden. Men idag så blev det hemgång till Göteborg igen, fast morgondagen är ledig den med. Sedan kör vi på igen.
Vi har haft det riktigt bra hemma, som alltid. Direkt när vi kom upp till Örebro så blev det dags för julfirande nummer 3 hela dagen, då tillsammans med min familj. Mys! Alla de andra dagarna har jag fyllt med mycket mys, skratt, bus, shopping i örebro, myskväll med vännerna, dagstripp till Västerås, god mat, biobesök, nyårsfirande, besök hos kusinerna, pusslat, tittat på tv, busat med Bozz och sovit alldeles för mycket. Ett helt okej jullov får jag säga!
 
Fick ett stativ till kameran i jullklapp, vilket har använts mycket!
(bilderna är suddiga för att jag inte orkade att förminska de först...)


Mamma

Ja, vilket härligt jullov det har varit!

2014-01-05 / 21:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0