Ger mig själv en klapp på axeln

En i min projektgrupp kom med 4 kanelbullar och 4 wienerbröd idag, så vi skulle få en var. Alla vi har varit så segstartade och allmänt nere så hon tyckte vi behövde piggas upp. Så gulligt! Men! Jag "får" ju inte äta sådant. Men ååååh vad gott det luktade och vad sugen jag blev. Men jag tog ingen! Så himla stolt över mig själv, gamla jag hade kastat mig över påsen ;) Men gick och tränade efteråt så nu är veckans tre träningspass avklarade! Kan hända att jag beger mig ut i spåret i helgen också - bra start på den här nya livsstilen! 

De läskande bullarna och wienerbröden som stirrade på mig...


Mamma

Jag hade garanterat tagit en!😊

2014-01-10 / 20:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0