2014.01.07 - Tisdag

Det har bara gått en dag och mitt godissug är inte och leka med! SÅ SUGEN PÅ SOCKER! Så mitt humör är inte det bästa, fick världens utbrott för att mitt batteri till min fem månaders dator är helt knäppt? Laddar inte trots det är anslutet... Sen så har internet blivit så sjukt seg!? Palla.... Jaha vår vän som är något utav en dataexpert får komma och titta på den någon dag. Den funkar ju men det är lite irriterande bara.

Första skoldagen idag gick bra. Seminariet var väl inte det roligaste men det var kul att träffa alla klasskompisar och prata av sig. Imorgon börjar jag inte förrän elva så det blir skönt med sovmorgon. Det var inte kul när klockan ringde imorse....






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0