Tentaplugg i skolan


Jag försökte hela dagen imorgon med att komma igång med tentan men när det är så pass mycket tid kvar innan den ska in (en vecka) så har jag så svårt att komma igång! Jobbar tydligen bäst med press på mig ;) ibland så har jag inte alls kunnat plugga hemma och ibland tvärtom. Nu kan jag inte alls plugga hemma så imorse tog jag med mig mitt pick och pack och drog till skolan. Hoppas på ett par effektiva timmar här. Jag har sagt till mig själv att jag inte får åka hem förrän jag har en mall färdig och det mest bara är referenserna och finslipning kvar. Wish me luck! 





Mamma

Kämpa på bara😊 lika bra att göra undan så mycket som möjligt innan S kommer. Då får du nog fullt upp ett tag!

2014-02-11 / 17:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0