Sju dagar kvar!

Nu är vi verkligen nere på nedräkning här. Om en vecka vid den här tiden så sitter vi nog i bilen påväg till Jönköping för att hämta upp vår lilla pingla
Allt är nästan färdig här hemma nu. Lite småfix kvar bara men annars är vi så redo för vår vovve!
 
 
Jag har ju bestämt mig för att vända på dygnet så att jag vaknar självmant vid sju, halv åtta tiden för som framtida djurägare så måste man ju upp tidigt. Igår gick jag och la mig tidigt men somna nog inte förrän halv elva typ. Men jag vaknade 04.50! Det var väl lite väl tidigt att vakna självmant tyckte jag... Försökte att somna om men 20 minuter senare så ringde Tobbes klocka. Försökte somna om men det gick inte så efter Tobbe gått till jobbet så gick jag upp och tittade på reprisen av Paradise Hotel och har varit vaken sen dess. Trodde jag skulle somna om men icke. Pigg som en mört. Kommer nog slockna extra tidigt ikväll men det gör inte så mycket ska ändå upp tidigt imorgon.


Mamma

Åh, den lilla sötnosen! Hoppas veckan går fort!

2014-02-06 / 15:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0