Pink sunday!?


Varför är det så svårt att ha glasögonen på jämnt?! Ser ju så himla mycket bättre med de på...

Efter fredagens, och kursens sista seminarium, så är jag "ledig" i nästan två veckor :) Jag har "bara" en tenta och en respons som ska lämnas in men jag kan ju jobba hemifrån mestadels av tiden. Nu när Stella snart kommer så kan man ju verkligen säga att jag hade tur med schemat. Nu får hon vara hemma i ca en vecka med mig innan det är dags för henne att få följa med Tobbe på jobbet. 

Pappa har varit här i helgen, han kom hit redan i fredags. Myspys! Vi har tagit det riktigt lugnt och gjort lite allt möjligt. Bio bland annat. Vi var och såg på RoboCop igår, den var riktigt bra! Den rekommenderas! Som sagt, mysigt i helgen och det tror jag att pappa också tyckte :) 


Mamma

Det var väl mysigt att få rå om pappa!

2014-02-09 / 19:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0