Imorgon börjar vardagen igen

Sista dagen på den här "ledigheten". Skickade in den andra examinationsuppgiften igår kväll och insåg att jag hade fel datum på den. På den första examinationsuppgiften hade jag fel årtal. Haha! Märks att det varit lite mycket de senaste dagarna. Men hoppas på att man inte får underkänt för en sådan liten bagatellsak. Imorgon är det kursstart för den andra kursen på andra terminen! Den ska innehålla matematik. Spännande ska det bli, men tuff! 


Idag har vi sådant här trist och tråkigt väder här i Göteborg så jag och Stella ligger uppkrupna i soffan och bara myser! Kommer ha sådan seperationsångest imorgon när hon ska vara med Tobbe hela dagen och inte med mig. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0