3 timmar lång föreläsning

Först upp i ottan för att sitta med min arbetsgrupp och förbereda inför morgondagens redovisning på seminariet och sedan efter lunch så visade schemat att vi skulle ha föreläsning mellan 13.00-16.45. Måste ha blivit något fel i schemat tänkte vi, så länge brukar vi inte alls ha föreläsning! Men det hade vi minsann, eller ja till 16.00 iaf. Föreläsaren hoppade över lite och drog över en rast för att vi skulle få sluta tidigare. Hon märkte nog att folk inte riktig pallade, många gick i pauserna. Jag tyckte dock att det var jättekul för föreläsningen handlade om teckenspråk bland annat! Fast i slutet så kände jag mig också helt slutkörd och låg på energi. Men åh vad jag längtar till den kurs då vi ska fokusera ännu mera på teckenspråk! :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0