Skola & Gym

Huvudvärken jag fick under skolan idag var inte nådig alltså. Hoppas att det ger sig snart, men ju mer man kommer in i det här med att plugga desto bättre blir det nog. Allting är ju än så länge väldigt nytt. Både föreläsningen och seminariet idag gick bra, trots huvudvärken. Var inte så farlig alls. Måste bara lära mig att bli kritisk till det jag läser, att jag inte bara tar in och accepterar det som jag läser. Får ta och öva på det.
Efter skolan gick jag till gymmet (så skönt att de ligger på gatorna bredvid varandra, annars hade jag nog valt att åka hem istället för att ta mig till gymmet) Gymmade igenom kroppen, fast tog det väldigt lugnt då huvudvärken kan ha med en förkylning att göra. Man vet ju aldrig, bäst att ta det säkra före det osäkra.
 
Imorgon är det föresläsningar hela eftermiddagen bara. Så funderar på att unna mig att få sova lite längre än vanligt imorgon. Känns som att jag behöver det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0