Kommande virkprojekt

 
Alltså guuuuuuuuuuuuu vad SÖT!
Så fort jag får mer fritid så ska jag lätt lära mig att virka en flodhäst. Kan väl inte vara så svårt? Fast jag håller redan på med ett annat virkprojekt som tog upp nästan all min tid innan skola började men nu har jag varken tiden eller orken för att fortsätta. Men målet är att få färdigt den till jul och det lär jag nog få till (fast jag lovar inget!)
 
Tack Kusin M för inspiritationen! Nu hoppas jag bara på att hitta mönstret någonstans?
 
Bildkälla


Kusin M

Ställ en fråga på Online stickkafe på Facebook

Svar: Ja det kan man ju göra! Men hittade även en länk någonstans på nätet också men den såg lite annorlunda ut än den som du visade bild på. Det ska i alla fall bli kul att lära sig virka sådana söta saker!
kaiisa

2013-09-15 / 10:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0