Godmorgon!

"Ledig" dag men ändå vaknar jag tidigt och kan inte somna om. Carpe diem?
 
Igår kväll tog jag en sväng till Kårkällaren tillsammans med Kerstin. Jag ville mest bara se hur och vart det låg, för framtida gånger. Men då jag fortfarande känner av någon konstig obehagskänsla i magen (Jag åt vitkål för TRE dagar sen, kan det inte gå över snart?) så blev det bara en cola för mig. Men alla andra där blev ruskigt glada ;) Så tanta drog sig hemåt vid halv nio tiden och lät ungdomarna hålla på själva ;)
 
Började den här dagen med att registrera mig för nästa kurs! Nu har jag snart gått färdigt en bara ca.. 30(?) kvar! Haha men med den här takten så lär det ändå gå snabbt. Kändes som att det var i förrgår som man var så där himla pirrig inför den första föreläsningen! Nästa kurs blir det mer juridik och lagar - spännade!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0