Äntligen fredag!

Ja faktiskt, ÄNTLIGEN! Vilket betyder att jag klarat av en första hel vecka som universitetstudent! Och det riktigt bra må jag säga (jaja jag vet att jag tjatar om universitet hit och dit) Men nu blir det en helg blandat med lite plugg och mycket vila!
Idag så sov jag tills jag vaknade vilket blev runt sju ändå haha. Vid ett ska jag träffa upp min projektgrupp och vi ska börja planera inför nästa veckas redovisning. Sen blir det pubkväll för min del. Pubkväll med KAREOKE! Sist jag sjöng (skrek?) kareoke var för flera år sedan på en kryssning. Så hoppas på att det blir en superkul kväll! :D
 
Oj inser nu att jag måste klippa mig SNART! Alldeles för långt har det blivit. Kanske något att unna sig om jag får godkänt på första kursen?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0