2013.09.02 - Måndag

Idag var det då dags för skola igen. Började ÅTTA imorse vilket kändes lite sådär med tanke på att man varit "ledig" hela sommaren samt haft en rätt så tuff helg ;) Men det gick finemang och har äntligen fått sett lite ansikten på min klass, de första dagarna var vi alla som gick i programmet på över 200 personer men nu har vi delats in i mindre grupper på ca 25-30 stycken. Och vår lärare verkar vara riktigt härlig också, detta ska nog gå bra det tror jag allt :) Vi slutade tolv och jag har spenderat eftermiddagen med att läsa en massa historia för vi har seminarium IMORGON! Haha, men det ska nog gå. Lite granna har nog fastnat. Jag ska snart ge mig för dagen tänkte och då ladda för min första föreläsning imorgon samt seminariet då :) 
 
 
Hittade camen på den nya datorn hihi



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0