Vaknat på fel sida..

Jag kände redan imorse när jag vaknade "nej detta blir en dålig dag" Men hoppade upp ändå. Gjorde mig iordning och stack iväg för första föreläsningen utav två dag. Och den första föreläsningen gav mig ingenting kan jag säga. Annars brukar man känna att man delvis hänger med i alla fall. Antecknade en hel del ändå och hoppas på att det släpper senare under kursens gång. Dock så var det en timmes lunch innan nästa föreläsning satte igång och jag var så trött och grinig att jag åkte hem. Så nu testar jag på det här med att kolla på en streamad liveföreläsning. Asbra för sådana här dagar när man inget annat vill än ligga i soffan typ. Tummen upp på det! Det är paus just nu och snart drar det igång igen under 45 minuter, därefter tar jag helg!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0