2013.10.10 - Torsdag

Idag så började dagen med en föreläsning med start 08.00. Lite tidigt för min smak... Och vi var i en annan byggnad än vad vi brukar, själva huvudbyggnaden vid vasaplatsen med en riktig pampig aula. Hoppas att vår examen kommer hållas där! :) Satt och tänkte på det när man satt där inne. Lätt att tankarna flyger iväg ibland.
 
Efter att föreläsningen var slut så jag och Kerstin till en Ica affär och herregud! Det var det prydligaste affär jag någonsin sett. Alla hyllor var perfekt ordnade och ettiketterna fram osv. Knappt man vågade röra någonting. Var tvungen att ta bild för att föreviga det, så såg det nästan aldrig ut på Glansen. Hur mycket man än försökte. Bra jobbat den personalen.
Påväg tillbaka till skolan så gick vi förbi ett hus och en port som jag tyckte att jag kände igen. Till slut så fick jag ett ahamoment. Det var ju från filmen vi såg på bio i helgen! Även under filmen så tyckte jag att jag kände igen huset och grinden. Och idag kopplade jag ihop de två;)
 
Eftermiddagsplugg i skolan. Kerstin köpte två storpack med dammsugare och chokladbollar som hon skulle ha till ett möte. Det var ju inte alls läskande att paketen stod där på bordet framför en. Nej nej. Och jag fick världens sockerkick på den energidryck jag drack idag, första gången på flera år. Bra hjälp att ta till vid tentaskrivningar insåg jag ;)
 


Mamma

Nej, nu blir jag nästan lite sur...! Dom har säkert mer personal!!!!!

Svar: Min tanke med. Eller för få kunder ^^
kaiisa

2013-10-13 / 11:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0