Stickar sockor

Jag har aldrig tidigare stickat efter mönster. Har inte haft tålamod för det egentligen. Men på sistonde ser man en massa fina saker som folk lägger upp på facebook... Jag vill också kunna!!
Så nu så ger jag mig på det här med att lära mig sticka efter mönster. Så man kan göra lite mer avancerade och finare saker än halsdukar. Jag har börjat med projekt "sockor". Än så länge har det gått bra, men det kluriga blir när man kommer till hälen... Men jag ska försöka bita ihop och hålla mitt tålamod under kontroll. Blir det fel så är det bara att göra om igen.
 
 


kusin M

Hälen är den roliga biten! Men ett seriöst tips, sticka båda sockarna samtidigt!!!

2013-11-11 / 21:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0