En dag med Grey's

Idag har jag legat i soffan hela dagen. Med magont :( Det började igår kväll när jag skulle sova men det börjar väl ge med sig nu. En massa svartvinbärsjucie hela dagen och fiskbullar som middag gjorde nog susen. Jobbigt att få ont i magen var och varannan dag men får väl lära mig att leva med det. Det har ju varit en tuff vecka med stress och en massa nya intryck. Och eftersom min mage knappt tål det minsta lilla stess gör att jag behöver ha en dag ibland att bara vila och inte göra något alls. Tur då att man har Grey's Anatomy att titta på, en serie jag aldrig tröttnat på. Inne på säsong sju nu, igen. Vet inte hur många gånger jag har sett alla avsnitt egentligen? Jaja toppenbra är den i alla fall och kommer bli riktigt ledsen när de väljer att lägga ner den. Fast inser väl ändå att den inte kan gå i all evighet heller...
 
Bildkälla



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0