Den första snön kom till Gbg idag

Jag kan inte fatta att det snart gå tre hela veckor på praktiken! Det kändes som att det var igår som jag började. Fast egentligen så är det inte så konstigt för dagarna bara susar iväg. En heldag på praktiken känns mycket kortare än vad en föreläsning på 2 timmar känns... Men nu är det bara ca 1½ vecka kvar av praktiken. Känns lite trist faktiskt att inte få gå dit något mer förrän till nästa höst igen :( Kommer sakna alla underbara barn ju! 
 
Idag så föll den första snön i Göteborg. Om så bara det var ett par flingor som smälte direkt när de landade. Vi har spenderat hela dagen ute i skogen. Burr burr! Trots att jag var riktigt påklädd med thermoleggings, tjocka tröjor, fleecetröja, sockor, vinterskor, thermobyxor, vinterjacka och Tobbes vintermössa som jag lånade med mig så lyckades jag frysa ändå! Gah! Fast efter lite gymnastik tillsammans med barnen så blev man lite varm igen.
 
Resten av eftermiddag blir det att skriva på inlämningsuppgiften som ska in idag. Blä.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0