Regn & åska

Det regnar SOM FAN här i Göteborg just nu. Man skulle kunna dyka från balkongen ner i vattenpölarna på gatorna och jag tror att mina blommor på balkongen håller på att drunkna just nu...

Sen så åskar det ju också. Och jag behöver duscha och tvätta håret. Men det kan jag inte göra så länge det åskar. Jag kommer ihåg när jag var liten och läste en artikel om en person som duschade när det åskade och blixten slog ner i huset och det drar sig ju till vatten och han dog av stöten han fick. Så sen dess kan jag inte duscha så länge det åskar. Huset här har säkert åskledare, men är inte helt säker...



Mamma

Fy vilket busväder! Här var det bara lite regn.

2013-05-22 / 10:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0