Massör på Göteborgsvarvet 2013

Jajamensan, jag var massör på Göteborgsvarvet i år igen! :)
 
Jag masserade för samma företag i år igen, och stod i ett företagstält under lite mer än tre timmar och masserade, masserade och masserade. Vädret var riktigt varmt och kvavt, solen sken en bra stund, sedan blev det även ösregn inblandat med åska. Men det var kul att få vara en del av den här folkfesten i år igen och att få hålla på med massage lite då och då, för att fortsätta hålla det i liv. Men träningsvärken i axlarna idag är inte att leka med! Men det är nog ingenting jämfört med träningsvärken en hel del känner i sina ben idag efter att ha sprungit runt Göteborg igår ;)
 
 


Mamma

Va bra att du har tränat upp dig, det finns nämligen en som vill ha massage nästa gång vi ses!! Har för mig att du är skyldig mig en massage....

2013-05-20 / 09:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0