Loka likes old school

Jag testade nyheterna som Loka kom med för ett tag sen. Chocolate Shake, Lemon Pie och Strawberry Ice Cream. Enligt mig var alla smakerna en stor flopp! Blääää!
Nej, de kommer jag nog inte köpa igen. Jag kommer hålla mig till de hederliga vanliga smakerna som redan finns. Men om jag ska välja en av de som jag skulle kunna smaka igen någon gång så var det strawberry ice cream. De andra två smakerna skulle jag inte dricka igen, inte ens om jag var riktigt törstig!
 
Vad tycker ni? Har ni smakat?
 


Mamma

Har inte smakat dom och tänker ionte göra det heller. Vad var det för dricka vi köpte när ni var här som var så god???

Svar: Zingo tropical!
kaiisa

2013-06-02 / 10:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0