En kaotisk tisdag!

Oj vilken dag jag haft! Den har varit lite smått kaotisk och ganska stressande med väldigt mycket som behövdes att göra. Men ingenting gick nästan som jag ville.... så lite blev ju gjort! Men fram till dagens slut så började mer och mer lösa sig så jag hoppas på en bättre dag imorgon! Jag ska i alla fall gå in med känslan av att prestera bättre än någonsin, är redan riktig taggad!
 
 
Sen så fick jag reda på hur det gick för mig på högskoleprovet idag också (tror jag i alla fall fattade rätt) och slutresultatet blev 0,75 och det är jag riktigt nöjd med, då jag inte pluggade någonting alls till provet. Sen så är jag helt förvånad över att jag fick mer rätt på den kvantativa delen än den verbala!!


Mamma

Vad innebär 0,75 ?

Svar: 2,0 är max poängen :)
kaiisa

2013-05-15 / 08:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0