Muffinsbak

Jag har inte bakat något på en evighet känns det som. Men då det vankas finbesök i helgen och vi ska iväg på middag så då tänkte jag på att slänga ihop lite muffins och ta med och bjuda på. Jag brukar oftast göra mina chokladmuffins, och det blev det idag också fast jag mixade lite jordgubbar och hade i smeten. Lite orolig över resultatet blev jag då jag inte direkt är någon konditor och vet inte riktigt vad man bör eller inte bör göra, men det fick tummen upp av både mig och Tobbe! Chokladsmak med en syrlig och söt smak av jordgubbe men inga kladdiga bitar... MUMS! Så jag tror att de kommer slinka ner i helgen av de som får äran att smaka ;)
 


Mamma

Dom var jättegoda! Det slank ju ner ett antal....

2013-03-18 / 09:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0