Härligt med energikickar!

Efter en riktigt seg start på veckan med noll energi och en riktigt seg förmiddag så vände det plötsligt på vägen hem efter jobbet. Att ett litet samtal på två minuter kan göra så mycket för humöret! Håller alla tummar, tår, hårstrån och ben i hela kroppen att detta ska gå vägen nu. Vill det så gärna!
 
Så med min plötsligt energikick så åkte jag till gymmet och körde järnet. Det kändes så gött och var så skönt! Imorgon jobbar jag hela dagen lång så kommer nog inte orka åka iväg till gymmet. Men på fredag så ska jag vara där i flera timmar, vill knappt kunna gå när jag lämnar gymmet. Är ju inte så långt kvar till Beach 2013 nu ju... Måste lägga i en högre växel nu.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0