Ett par friska andetag

När vi var i Ullared i lördags så hade jag bestämt mig för att handla litw träningskläder! Känns så bra att äntligen ha ordentliga träningskläder så jag slipper låna Tobbes tränings tshirtar längre. Dagen efter gjorde jag ännu fler fynd, då på XXL. Där hittade jag nya träningsskor, ett par för gymmet och ett par att ha utomhus, så pass nedsatta att även jag hade råd med de, så där dagen hos efter ett besök hos Ullared ;)
 
 
 
Jag har den senaste dagarna varit så himla seg och fattig på energi. Jag hade planerat att åka till gymmet direkt efter jobbet. Men jag var så seg och orkelös att jag många gånger funderade på att strunta i det och bara åka hem och lägga mig i soffan. Men så blev det inte, och det blev inte gymmet heller. Utan jag kom fram till att det var friska andetag jag behövde så det blev en härlig PW istället! Det gjorde susen för energin. Men imorgon blir det gymmet!


Mamma

Håll igång bara!!!

2013-03-21 / 09:11:31
eva

I morgon åker jag till Ullared....skall bli kul.

Svar: Jag är avis! :P Vill åka dit igen!
kaiisa

2013-03-21 / 17:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0