En massa bilkörning

Jag har inte direkt haft någon bra start på veckan. Det kände jag på en gång när jag vaknade imorse, och det visade sig ganska direkt att jag hade rätt då jag missade spårvagnen två gånger! Inte ofta det händer... Gick ju upp extra tidigt idag för att först hinna med en sväng till kontoret och halvvägs till mitt första pass så ringer min teamledare och säger att det är inställt... Så då bara att vända in till kontoret igen.
 
Så eftersom jag hade förmiddagen "ledig" så satte de mig på körningsuppdrag. Hujedamej! Det känns ungefär som om jag har kört runt så här mycket i Göteborg idag:
 
 
Fast det i själva verket var ungefär så här:
 
 
Men har hunnit med mycket av Göteborg ändå. Det blev en hel del fram och tillbaka. Jag skulle för första gången svänga in i centrala delarna av Göteborg, efter mycket om och men och korsande av heldragna linjer så fick jag till slut en parkering. Som om jag andades ut när jag åkte därifrån! Jag har även klämt in min allra första nykterhetskontroll, de stannade inte bara mig utan polisen stannade alla bilar på den vägen, så dåligt kör jag inte hehe. När jag väl trodde att bilkörningen för min del var över så visade sig att jag fick en till körning, till Sävedalen! Men både jag och bilen klarade dagen helt utmärkt. Jag kan nästan nu säga att det var riktigt kul men kommer nog sova som en stock inatt!
 
Orginalbildens bildkälla


Mamma

Bra att du kan "träna" stadskörning med en annan bil än Tobbes........

2013-03-21 / 09:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0