Dags för vardag igen

Nu är jag hemma i vår lägenhet här i Göteborg igen, bara jag och Tobbe. Känns som att det var en evighet sen jag var hemma sist. I början av juni blev det ett par dagar i Stockholm med tjejerna, sen så åkte jag i princip bara hem till Göteborg och vände upp till Örebro för ett par dagar där. Sen så följde Julia med mig hem. I och för sig så var jag hemma nästan en vecka men då var ju Julia här så man hade ju fullt upp hela tiden. Och sen upp till Örebro igen för att fira midsommar. Men nu så, nu är jag hemma helt själv tillsammans med Tobbe igen. Så nu blir det vardag igen och så kommer det nog vara för ett par veckor nu :)
 
I bilen på väg hemåt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0