Dags att tänka på refrängen

Gyllene Tider igår kväll var SÅ BRA!
Jag hade pluggat in deras låtar från den senaste skivan men det var knappt att jag behövde de för de körde allra mest de gamla hitsen. Så det var så kul! Folk blev helt galna, alla dansade! En riktigt bra kväll hade vi. Först åt vi middag på en grekisk restaurang på Linnégatan innan vi åkte till Ullevi och satt på läktarn och stekte i solen. Det enda dåliga med kvällen var att de var rätt så sena, att jag och Tobbe inte tänkte på att ta med oss tröjor för det blev ju rätt så kallt på kvällen och att gubbfan bakom mig spillde ut sin dricka på mig och satt och peta med sina skor i min rygg. Men vi kunde byta platser och då blev det genast mycket bättre.
Under den sista låten så tog Per Gessle in Marie Fredriksson och publiken blev helt galen och det var nästan så att jag blev helt tårögd av spänningen. Kvällen avslutades med fyrverkerier, helt fantastiskt! :D :D
 
 
 
Publiken precis när vi kom
 
 
Tobbe och jag
 
 
Publiken ca 10 minuter innan Gyllene tider kom upp på scenen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0