Nyårsafton

På nyårsafton var vi hemma hos oss, jag, Tobbe, Erik, Julia och även Martin var här en sväng. Men det var vi, paren, som åt en fin middag tillsammans. Hjortbiff, brunsås, potatisgratäng, vitlöksbröd och sallad stod på menyn. Det var riktigt gott! Det blev även en lite efterrätt gjord av chokladmousse toppat med blåbär och hallon. Vi blev riktigt mätta och belåtna. Kvällen rullade på och vi var kvar här hemma. Drack drinkar, spelade spel, lyssnade på musik och pratade. En lugn partykväll helt enkelt :)
 
Vid halv tolv tiden blev det en taxi in till Götaplatsen där det vankades nedräkning av 2012 och fyrverkerier. Jag stod där livrädd, som vanligt, för fyrverkerier som skjuts upp av fulla personer som tänder på i folksamlingar så det flyger fyrverkerier inte bara uppåt utan åt alla håll. Det är fint med fyverkerier tycker jag, men jag vill kunna titta på dom utomhus utan att vara rädd att få en på mig. Jaja, efter nyårspussen så bestämde sig pensionärsparet för att åka hem och sova ;) Men jag tyckte att vi hade en riktig mysig nyårsafton tillsammans iår :) Tack för det!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0