Lördagsnöje

Haha jag kan verkligen se att mina vänner kommer skratta åt mig när jag berättar här vad jag gjorde i princip hela dagen igår. Jag kan verkligen förstå att alla pekade på mig när vi fick frågan "Vem är mest pedant?" i pekleken.
Okej här kommer det:
Jag slängde ut Tobbe och storstädade hela lägenheten själv. Möblerade om lite i fönstren och plockade undan alla julsaker.
.............
......
..
Skrattat färdigt nu? ;)
Men alltså det var faktiskt riktigt behagligt. Jag hade egentid, lyssnade på en massa rockabillylåtar hela dagen och dansade runt. Jag höll mig ju aktiv hela dagen och det är ju bättre än att ligga i soffan hela dagen!
 
Men det var inte det enda vi gjorde igår. Efter att jag var färdig här hemma och Tobbe äntligen fick komma hem så åt vi lite mat och åkte sedan hem till svärisarna för att ge Lukas hans julklappar. Vi var där till ca 21.00 och därefter hälsade vi på hemma hos Erik och Julia en sväng. Där hade de dukat upp med en massa frestelser men vi tog inte en endaste bit!! *superstolt*
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0