7 januari 2013

Veckans första arbetpass avklarade jag till kl 12.00. Skönt med ledig eftermiddag för det var sååå tungt att komma upp imorse. Men nu brukar det bara gå lättare och lättare under resten av veckan.
 
Idag fick jag ta en runda i Ruddalen själv, Tobbe gick till gymmet. Och då tog jag det lite lugnare och gick och lyssnade på en massa musik. Jag och Tobbe är nog sist i världen att skaffa spotify premium, men åh så bra det är nu. Att kunna lyssna på mina spellistor när jag vill - i mobilen! Jag har gjort en jättebra spellista full med gamla rockabilly musik och rocklåtar som jag tycker om. Njuter till max och får verkligen hålla mig för att inte sjunga med för fulla muggar när jag är ute och går.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0