2 januari 2013

Samma gamla misstag som jag gör varje januari... Tur att jag dubbelkollade annars hade rubriken varit "2 januari 2012" Det tar ett tag innan man kommer in i det!
 
Har idag jobbat första arbetsdagen på detta år. Det gick faktiskt riktigt bra, tiden flöt på bra. Skönt! Hoppas på desamma imorgon. Då jobbar jag bara 3 timmar, om jag inte blir inringd på extra pass. Vi får se. Kom hem för ca 1½ timme sen och det första jag gjorde var en supergod smoothie med massa hallon och blåbär. Så gott! När Tobbe kommer hem sen så blir det en PW! Nu ska vi ta tag i fläsket ordentligt! :D
 
En väldigt enkel smoothie med hallon, blåbär och vaniljyoghurt som mixas ordentligt. Enkelt, smidigt och gott! Perfa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0