Pappa på besök

I lördags förmiddag så hämtade vi upp min lilla pappa på tågstationen! Det har blivit vår nya tradition, pappa kommer en helg i februari och mamma en helg i november. Men helgen fick förbli lugn då jag var nyopererad, så vi tog en sväng runt här i Göteborg och stannade till för en fika hos Kusin C. Påväg hem blev det ett stopp hos pizzerian. Resten av kvällen blev det tv-marathon. Först Hamilton 2, därefter Melodifestivalen och till sist blev det Gaygalan innan det blev godnatt för oss. På söndagen fick det bli sovmorgon och lite slappande här hemma, och innan det var dags att skjutsa pappa till tågstationen igen så tog vi en sväng på Frölunda Torg och åt lunch. En väldigt lugn helg alltså, men det var skönt det också! Tack för en trevlig helg pappa♥
 


Camilla

Hej!
Min läkare avrådde mig att träna under ca 2 -3 veckor eftersom man kommer att vara täppt i näsan + hon ordinerade voltaren för att minska på inflammationer osv för mig. Känner att jag börjat kunna andas lite lättare nu :)
har lite problem att böja mig ner pga bihållorna blir irriterade av en sådan här operatoin, är jag inte bra till onsdag med huvuvärkerna som kommer då och då så ska jag ringa min läkare.
Du borde ta det lugn och bara promenera och jobb, låt din karl göra alla tunga lyft i ca en vecka ;)

Svar: Hej! Okej, jag kunde nästan andas bättre på en gång, i alla fall i den högra näsborren vilket är den andra gången jag gör detta ingrepp i. Kan kännas lite täppt i den vänstra, men det känns att det är sårskorpor som är i vägen.

Jag har ingen huvudvärk alls, visst det känns till lite när man böjer sig ner. Jo, det är lugna puckar på gymmet. Kör det ganska lätt :) haha, jo jag har redan kört den här "meeeeen jag har ju precis opererat mig" och med en ledsen min ;P
kaiisa

2013-02-11 / 20:23:51
BLOGG: http://millastenersen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0