Hur går det med träningen?

Jag har faktiskt inte gett upp än med mitt uppdrag om att inte vara en soffpotatis, även fast jag inte skrivit så mycket om det här. Gymkortet fixade jag för ett par veckor sedan på fitness24seven. Sedan dess har jag gått runt med nästan konstant träningsvärk - vilket känns så himla skönt! Jag testade även på ett indoor walking pass där svetten droppade av mig - också superskönt. Det känns så himla bra att ha kommit igång ordentligt nu! Hoppas bara på att få se ordentliga resultat sen! Det gör verkligen så att motivationen hålls uppe!
 
Nu ska jag ut på en joggingrunda! Härligt med plusgrader idag.
 


Mamma

Va duktig du är!

2013-02-27 / 08:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0