Börjar om från början

Hej igen!
Nu är jag tillbaka igen.
 
Dock så ser saker och ting lite annorlunda ut. Och då inte bara den nya designen, om ni sneglar på mitt arkiv, så ser ni att det är väldigt kort ut om man jämför med innan då det sträckte sig hela vägen bak till 2006! Men en dag här i januari så kände jag för att ta bort bloggen helt och hållet. Men efter ett par rastlösa dagar så kliade det i fingrarna igen, så jag tog helt enkelt bort nästintill hela mitt arkiv. Så det enda som finns kvar är det som är skrivit under 2013, inte så värst mycket alltså. Så nu börjar jag om från början. Uppdateringen kommer nog inte bli som förut, ibland kanske jag skriver mycket och ibland lite. Jag kommer bara skriva när jag känner för det, och har något att dela med mig utav. 
 
Men som den nostalginörd som jag är så kunde jag självklart inte bara radera allt. Den här bloggen har följt mig genom så mycket! Så jag har gått igenom ALLT och sparat det viktigaste, roligaste och det mest minnesfulla inläggen och skrivit ut för att kunna titta tillbaka och minnas.
 
 


Mamma

Välkommen tillbaka! Måste ju få veta vad som händer!

2013-02-03 / 15:06:21
Tina

Wihoo! Vad glad jag blir att du är tillbaka :D Har kikat in varje dag och saknat din inlägg massor! Kul också med en nystart för bloggen, känns spännande att se hur det utvecklar sig :)

2013-02-03 / 19:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0