Tror jag håller på att bli GALEN!

Känner att jag redan nu börjat ta jullov... Orkar inte. Vill inte. Det är en pina när klockan ringer. Vill sova tills jag själv vaknar! Här i Göteborg har vi inte sett solen på flera dagar så man är trött hela tiden. Orkar inte bry mig om vad jag klär mig med. Collegetröja, jeans och mössa är det enda jag gått i hela veckan... Men två dagar kvar nu! Idag en föreläsning och imorgon den stora redovisningen. Sen så känner jag att jag håller på att bli tokig(are), grannen har borrat/slipat så in i bomben mycket nu så det känns som en tortyr nu. Hela eftermiddagen igår och idag vid halv nio så hör man hur han smyger igång för att sedan köra på utav helvete. GAH! Ge mig ett hus på landet! 

Happy face men inombords så skriker jag att jag vill ha jullov nu!


Mamma

Vad gör han? Håller han på att bygga om? Snart får du komma hem till lugnet på landet och din lilla mysiga stuga!

2013-12-19 / 18:55:35
Eva

Håller med dig mörkret och regnet gör att man har inte lust med någonting. Längtar till ljuset och solen☀☀

2013-12-19 / 19:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0