Sista dagen på praktiken

Ååååååh vad svårt det var att gå hem idag från praktiken. Idag var ju sista dagen. Nu kommer jag inte få se de förrän i höst igen. Det kändes så långt när man pratade med barnen och sa att nästa gång jag kommer så har julen varit, snön har fallit och smält undan, det har kommit nya blad på träden, gräset har blivit grönt, det blir varmt ute, sommalovet har varit och när löven faller igen DÅ kommer jag tillbaka. Jag kommer säkerligen inte kunna hålla mig så länge utan kommer försöka att hälsa på någon gång :)
Jag har haft en toppenpraktik och är faktiskt riktigt glad över att den första praktiken var så här pass i början. Den har verkligen fått mig till att känna att jag valt helt rätt yrkesval!
 
Eftersom det var min sista dag så bakade jag vaniljbullar och tog med och bjöd både barnen och lärarna på. De uppskattades, det var så goda sa en del. Fast det visste jag ju nästan innan, de blir alltid goda när man går efter mammas recept ;) Fick även dagen till äran premiäranvända min superfina kakburk på tre våningar. Så glad att ni övertalade mig till att inte måla om den!
 
 
 


Anonym

Dina bullar brukar ju alltid bli goda. Ja, tänk vilken tur att du lyssnade på mamma, syster och kusiner och inte målade om den fina burken...😊

2013-12-02 / 19:27:08
Eva

Fin kakburk😄

2013-12-02 / 21:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0