Mina första EGNASTICKADE sockor

Alltså, så stolt jag är över mig själv. Jag lyckades ju faktiskt att sticka ett par sockor! Eller rättare sagt, jag lyckades följa ett mönster utan att bli skvatt galen. Dock med mycket hjälp från Malin, utan hennes råd hade jag nog blivit tokig i mellan åt. Ett helt okej första par må jag säga. Den första sockan avslutade jag med tolv maskor, såg lite roligt ut då. Blev liksom som en strut. Men nästa socka avslutade jag med 20 maskor, då blev resultatet mycket bättre. Åh vad detta vad kul!
 
 


Storasyster

Så bra att det var kul, syster önskar sig ett par färgglada i julklapp ;)

2013-12-18 / 17:33:26
Mamma

Eftersom det var så roligt kan jag oxå ta ett par i julklapp!!!

2013-12-19 / 18:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0