Fitness24seven

Fyra träningspass på en vecka - bra uppladdning inför den stora "ätarveckan" på året. Det blir ju alltid en massa massa gott under jul och nyår. Förvånad över hur mycket folk det var på gymmet (och på stan, herrejisses!) men det var väl fler som tänkte som mig med att ladda upp inför julen...
 
 
Men efter nyår - då jädraranama. Det gick ju så bra ett tag i början på det här året. Sedan gick allt åt pipsvängen (igen) av någon anledning... Hoppas på att lyckas bättre nästa år. Fast mitt nyårslöfte för det här året var ju att sluta vara en soffpotatis och det tycker jag ändå att jag lyckas ganska så bra med. Har ju tränat hela året men inte med någon vidare resultat på kroppen. Satsar på det nästkommande år.
 
Tycker så mycket om mitt gym, det ligger nära spårvagnen och skolan. Det har öppet jämt och så har det en separat gymdel för tjejerna. Hänger nästan jämt där inne. Toppen!
Bildkälla
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0