En riktig slappardag minsann..

Idag har schemat mitt varit alldeles tomt. Men imorgon börjar allvaret. Då blir det introduktion och grupparbete hela dagen inför den stora redovisningen nästa fredag. Så idag har jag inte gjort någonting. Vilat upp mig inför vad som komma skall. Efter en "sovmorgon" till kvart i åtta så har legat och tittat på film hela dagen tills Tobbe kom hem från jobbet. Då lagade jag mat och sedan åkte vi för att handla mat. Det är allt som hänt idag....
 
Filmerna jag tittade på:
Bildkälla
 
Elysium: Rätt så dålig faktiskt.... Tyckte handlingen var lite konstig? Fast man var ändå tvungen att titta klart för att se om den blev bättre med något bra och spännade slut. Det gjorde den inte.
 
White house down: Kan någon film bli dålig där Channing Tatum spelar någon roll i den? Nej. Asbra film! Spännade från början till slut och ibland även lite humor. Helt klart min typ av film.
 
The nihgtmare before christmas: Jag har faktiskt aldrig sett den förut. Tycker alltid om Tim Burtons filmer men då tycker jag nog att hans andra filmer har varit bättre. Men helt klart sevärd :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0