Kaninbebis

Efter ett träningspass och middag så åkte jag in till city igen för att möta upp Malino och för att snacka igenom det senaste som hänt :) Vi tog en fika inne på Nordstan och sedan gick vi runt en sväng där inne i affärerna Mysigt! Malino fick mig även att lugna mina nerver inför skolstarten, vilket behövdes! Nåväl lika trevligt som vanligt att träffas och snart så ses vi ju igen, nästa helg då det vankas fest!
 
 
Efter att jag och Malin hade skiljts åt och jag var på väg till spårvagnen så fick jag syn på en kvinna som bar på en kanin, klädd i en sprakdräkt för bebisar och med en babymössa!!! Stackars kanin! Den har ju så tjock päls och sedan en varm sparkdräkt på, måste ha varit riktigt varmt för den stackarn :/


Mamma

Stackars djur! Hade väl varit bättre att hon klädde på en docka istället och bar runt på. Konstigt folk det finns!!!

Svar: Tycker desamma!
kaiisa

2013-08-22 / 09:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0