Imorgon startar det!

Ja då var vi där. Sista lediga dagen på... 3,5 år? Haha nejdå lite ledighet i mellan åt ska man nog få till :) Eller ja, imorgon är det bara dags för lite infortmation, på torsdag drar det igång på riktigt. IIIIH PIRR!! 
 
Denna dag har jag spenderat en längre tid på gymmet där jag gymmade igenom hela kroppen. Gjorde en hel del nya övningar så jag knappt kunde gå när jag gick därifrån. Hoppas på en härlig träningsvärk imorgon! Tror inte att jag kommer hinna gymma något mer under resten av veckan så bäst att passa på att gymma hela kroppen. Sen så var jag och handlade mat, åkte hem, duschade, lagade mat och nu tar jag det lugnt och småfixar lite här hemma. En helt vanlig vardag med andra ord :)
 
Påvägen hem från gymmet



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0